poniedziałek, 9 czerwca 2014

Jadowity wieloryb, czyli skąd wzięłam nazwę bloga?

Ave, moje kochane, jadowite stworzonka!
Z tej strony Venom, a to jest mój nowy, lifestyle'owy blog. Znając siebie, pisać będę o tym co mnie denerwuje, ewentualnie, jeśli w moim życiu stanie się coś ciekawego, opiszę to. Postaram się do każdego posta dodawać jakieś obrazku, by lepiej się go czytało i nie był sam tekst. 
Uznałam, że świetnym tematem na pierwszą notkę będzie... Wyjaśnienie skąd właśnie tak dziwna nazwa bloga (z ang. venomous whale znaczy jadowity wieloryb). Otóż, mam słabość do jadowitych stworzeń. Może niekoniecznie kieruję się tym, że coś jest jadowite, więc to uwielbiam, ale kocham węże i ptaszniki. Tak, wiem, jak na dziewczynę, to bardzo dziwne zainteresowanie, niewiele osób czeka na przeprowadzkę do nowego mieszkania, tylko po to, by mieć miejsce na terraria z ptasznikami. Stąd pierwsza część nazwy bloga, jak i mój pseudonim (z ang. venom znaczy jad). 
Drugą częścią nazwy jest whale, czyli wieloryb. W sumie nie do końca wiem dlaczego wieloryb, ale bardzo mi się podoba ang. odpowiednik. 
Zaraz po tym jak założyłam bloga zrobiłam mu stronę na FB (link jest w kartach i dam go na końcu posta, jeśli ktoś byłby ciekawy). Jakież było moje zdziwienie, gdy adres Venomous Whale był zajęty! Okazało się, że istnieje zespół o tej samej nazwie i nadal nie mogę wyjść ze zdziwienia, że ktoś oprócz mnie wpadł na tak bezsensowną nazwę. Niewiarygodne.
A co Wy sądzicie o tej nazwie? Jaka jest najbardziej bezsensowna nazwa, jaką udało Wam się wymyślić? Dajcie znać w komentarzach!
Zapraszam na FB bloga: Venomous Whale
Bywajcie!



~ Venom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Staram się odwdzięczać każdemu. Jeśli piszesz z anonima, a masz blog - wklej na końcu link do niego, odwdzięczę się.
Spamu nie publikuję - po to jest włączona moderacja komentarzy.

© Shalis dla Wioska Szablonów
© Qinni.