wtorek, 10 czerwca 2014

Take us to that special place, the place we went the last time.

Witajcie wielorybki ukochane!
Co u Was słychać? Ja siedzę sobie właśnie, piszę posta i słucham "Lullaby" The Cure. Jutro czeka mnie projekt gimnazjalny. 11/06/14, dzień, który zapamiętam już na zawsze. Dzień, w którym wystąpię przed ponad 150 osobami.
Jestem ogółem osobą bardzo nieśmiałą, boję się ludzi i wystąpień publicznych. Jakim stresem było dla mnie jak mieliśmy próbę przed 15 licealistami z czego jakaś trójka nas oglądała, a co dopiero będzie jutro, kiedy na widowni będzie 10 razy więcej ludzi!
Ja zapisałam się na projekt z języka angielskiego, ponieważ wymyśliłam temat projektu oraz większość z jego form. Jego tematem jest "Co tracę siedząc przed komputerem? Czyli jak zachęcić młodzież z mojej okolicy do aktywnego spędzania wolnego czasu". Przeprowadziliśmy ankietę wśród 10 osób z mojej klasy (w tym również ze mną, ponieważ było mało chętnych na odpowiedzenie na 3 proste pytania przed kamerą), co nagraliśmy, zmontowałam to i puścimy to w pewnym momencie.
Przygotowałam prezentację na temat miejsc w Wałbrzychu i okolicy, które są ciekawe i warte odwiedzenia. Zrobiłam również ulotkę zachęcającą do wychodzenia z domu. Ostatnim elementem naszego wystąpienia na scenie jest przedstawienie. Kilka krótkich scenek, ja gram w nim "główną" rolę. Całe przedstawienie siedzę przed starym laptopem kumpeli i gram sobie w pasjansa, a reszta spędza czas w "aktywny" sposób. Na koniec zostaję zachęcona do udziału w imprezie, gdzie idę i tańczymy do piosenki "Gentleman" PSY'a, z czego jestem bardzo niezadowolona, ale co ja poradzę? Dziękuję ludziom za uwagę i rozdajemy ulotki mego autorstwa. Coś tak czuję, że będzie to jeden z nudniejszych projektów, ale nie ja wymyślałam scenariusz.

A czy u Was w szkole również są wprowadzone projekty? Jeśli tak, to mieliście go już za sobą czy może jeszcze Was to czeka? Jaki jest temat tego projektu? Piszcie w komentarzach!
~ Venom


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Staram się odwdzięczać każdemu. Jeśli piszesz z anonima, a masz blog - wklej na końcu link do niego, odwdzięczę się.
Spamu nie publikuję - po to jest włączona moderacja komentarzy.

© Shalis dla Wioska Szablonów
© Qinni.